به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مقالات دندانپزشکی معتبر/ایمپلنت دندان/لمینت دندان/ ارتودنسی دندان.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    لازم به ذکر می باشد که در حقیقت ایمپلنت دندان ،کاشت دندان ثابت در ناحیه ای است که فرد در آن ناحیه دندان از دست داده است.ما در این مقاله سعی داریم تا شما را به زبان ساده با ایمپلنت دندان آشنا ساخته و مزایای آن را به عنوان جایگزین دندان از دست رفته برای شما بیان کنیم تا شما عزیزان بر اساس اطلاعاتی که در مورد ایمپلنت دندان به دست می آورید اقدام به انجام این روش درمانی کنید.

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 28 شهريور 1398 - 17:01
    بازدید : 230

    دندان پزشکان درست است که معمولا دندان های از دست رفته را با بریج ها و یا دندان های مصنوعی جایگزین می کنند، اما لازم به ذکر است که ایمپلنت های دندانی گزینه مناسبتری  برای این کارمی باشند. چون هم دارای طول عمر بیشتری در مقایسه با بریج ها و دندان های مصنوعی می باشند و هم به خوبی دندان های طبیعی  جلوه می نمایند.

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 14:12
    بازدید : 196

    باید بگوییم که ایمپلنت های دندانی در غالب اوقات جهت جایگزینی یک یا چند دندان در زمان ترکیب با پروتز های دندانی یا بریج ها مورد استفاده قرار می گیرند. مدت زمان کاشت ایمپلنت دندانی در دندانپزشکی آدرینا بر طبق برنامه ریزی دقیق دندانپزشکان و مشاوران مجرب انجام می شود.زمانی که فردی یک یا چند دندان خود را از دست داده باشد. جهت پر کردن فضای خالی ایجاد شده لازم نیست که به جای هر دندان یک ایمپلنت کاشته شود بلکه کاشت یک ایمپلنت می تواند کافی باشد.

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 26 شهريور 1398 - 15:20
    بازدید : 240

    مطالعات انجام شده در این زمینه نشان داده است که دندان های از دست رفته به غیر از اینکه سلامتی افراد را به خطرمی اندازند بلکه باعث کاهش اعتماد به نفس افراد نیز می شوند.و در حالت کلی باید بگوییم که زندگی حرفه ای و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهند ولی خوشبختانه با کاشت ایمپلنت دندان می توان همه این مشکلات را از بین برد. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد توضیح دهیم که کاشت ایمپلنت برای چه افرادی مناسب است

    کاشت ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 25 شهريور 1398 - 16:35
    بازدید : 222

    گفتنی است که بریج دندان عبارت می باشد از پر نمودن فضای خالی که توسط دندان یا دندان های از دست رفته ایجاد می گردد .یک بریج دندان متشکل از دو تاج برای دندان هایی می باشد که در دو طرف دندان از دست رفته قرار دارند. دو دندان کنار یا بیشتر که به عنوان لنگرگاه محسوب شده و دندان مصنوعی مابین آن ها قرار می گیرد. به دندان پایه در این روش درمانی اباتمنت گفته می شود.


    آدرینا نیکان
    يکشنبه 24 شهريور 1398 - 17:12
    بازدید : 225

    در واقع ، ایمپلنت نوعی پایه فلزی از جنس تیتانیوم است که با سلول های بدن انسان کاملا ً سازگار می باشد و به جای دندان از دست رفته دندان پزشک آن را دراستخوان فک بیمار جای می دهد وسپس تاج و روکش دندان در لابراتوار ساخته شده و بر روی آن قرار داده می شود .می توان گفت که ایمپلنت یک جایگزین ثابت و دائمی برای دندان های از دست رفته است.

     

    مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 24 شهريور 1398 - 0:11
    بازدید : 232

    مراحل کاشت ایمپلنت دندان و معاینه منظم در کلینیک آدرینا، دندانهای جایگزین نهایی معمولاً بین سه تا نه ماه پس از قرار دادن ایمپلنت ها قرار می گیرند. دندانپزشک شما اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها به درستی مناسب هستند، با دندانهای دیگر شما مطابقت دارند و احساس راحتی می کنند. معاینه منظم و مراقبت های بهداشتی برای تمیز و سالم نگه داشتن دندانها و لثه ها به ویژه در اطراف ایمپلنت ها حائز اهمیت است. مهم است که هر روز با دقت تمیز کردن اطراف کاشت ها انجام شود. در مورد مراحل اصلی درمان ایمپلنت دندان بیشتر بدانید.

    مراحل کاشت ایمپلنت دندان و معاینه منظم در کلینیک آدرینا

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 14 شهريور 1398 - 18:42
    بازدید : 225

    مراحل کاشت ایمپلنت جایگزین دندان در بهترین دندانپزشکی شرق تهران، کاشت ایمپلنت از مواردی است، که نیاز به به یک متخصص دارد، برای کمک به شما در بهبودی بعد از جراحی، دندانپزشک یا جراح دهان و دندان شما ممکن است یک رژیم غذایی بعد از عمل از غذاهای نرم، فشرده سازی بسته های یخ (برای کمک به تورم) و صبر در هنگام بهبودی جراحی را توصیه کند.

    فرآیند کاشت ایمپلنت های دندانی در بهترین کلینک تهران

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 20:15
    بازدید : 251

    درباره ایمپلنت های دندانی و مراقبت از دندانهای هوشمند، کاشت های دندانی معمولاً از تیتانیوم ساخته شده و دارای پیچ داخلی به نام abutment هستند که یک دندان کاذب (یا دندان) را در جای خود نگه می دارد. پس از قرار دادن ایمپلنت، استخوان اطراف آن به تدریج بزرگ می شود و به ایمپلنت متصل می شود و آن را محکم در محل نگه می دارد. انواع مختلفی از کاشت دندان وجود دارد که از نظر طراحی کمی متفاوت است.دندانپزشک شما روشی را انتخاب خواهد کرد که مناسب شما باشد.

    درباره ایمپلنت های دندانی و مراقبت از دنداهای هوشمند

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 12 شهريور 1398 - 17:16
    بازدید : 237

    کاشت ایمپلنت های دندانی جدید یکروزه در دندانپزشکی نارمک، این یک درمان با دندان ثابت در حال تغییر است که توانایی شما را برای نیش ، جویدن و لذت بردن از همه نوع مواد غذایی این دندان های جدید دقیقاً شبیه دندانهای طبیعی شما هستند، به شما لبخند زیبایی می بخشد و اعتماد به نفس شما را بازیابی می کند. در حالی که اکثر بیماران ما حداقل به یک ترمیم کامل فک احتیاج دارند، این روش برای جایگزینی  تک دندان،  یا چندین دندان یا مجموعه کامل دندان ها مناسب است.

    کاشت ایمپلنت های دندانی جدید یکروزه در دندانپزشکی نارمک

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 11 شهريور 1398 - 16:40
    بازدید : 250

    کاشت ایمپلنت هوشمندانه ایمن سازی جلوگیری از تحلیل استخوان، هنگامی که دندان های خود را از دست می دهید، استخوان فک بدتر می شود و باعث می شود صورت شما به مرور زمان غرق شود. ایمپلنت ها به عنوان یک ریشه دندان مصنوعی عمل می کنند و باعث تحریک فک و تقویت رشد استخوان می شوند. این به حفظ شکل طبیعی صورت و فک شما کمک می کند.

     

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 10 شهريور 1398 - 17:27
    بازدید : 221

    در کلینیک دندانپزشکی آدرینا موفقیت خود را در دندانپزشکی ایمپلنت کامل و جزئی به این واقعیت اختصاص می دهیم. مناسب ترین، بهینه ترین و پایدارترین روش و طرح درمان را نتخاب و نتیجه عالی را رقم می زنیم. موفقیت با ایجاد اطمینان از کار در دهانی ایجاد می شود که در آن همه بافت ها سالم هستند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که استخوانی که کاشت کاشته شده است از کیفیت بهینه برخوردار است.شکل، اندازه و تولید صحیح دندان برای نیش و ظاهر شما انتخاب می شود.

     

    کاشت ایمپلنت دندان قابل اعتماد و مقرون به صرفه

    آدرینا نیکان
    شنبه 9 شهريور 1398 - 17:16
    بازدید : 234

    جراحی کاشت دندان روشی است که باعث جایگزینی ریشه های دندان با فلز، پست های پیچ مانند می شود و دندان های آسیب دیده یا مفقود شده را جایگزین دندان های مصنوعی می کند که بسیار شبیه به نمونه های واقعی ظاهر و عمل می کند. جراحی کاشت دندان می تواند جایگزین خوبی برای دندانپزشکی یا بریج باشد که جایگزین مناسبی برای دندان نیست و در صورت عدم وجود ریشه های طبیعی دندان امکان ساخت دندان مصنوعی یا تعویض آجری را فراهم نمی کند.

     

    جراحی ایمپلنت دندان ترمیم دندانها

    آدرینا نیکان
    پنجشنبه 7 شهريور 1398 - 17:46
    بازدید : 216

    زیبای شناسی محصول ایمپلنت دندان از کدام مواد می باشد، زیبایی شناسی محصول مورد نظر بسیار مهم است، پل های زیرکونیا و آکریلیک می توانند بسیار زیبا به نظر برسند، در حالی که برخی بر این باور هستند که زیرکونیا به میزان کمتری طبیعی به نظر می رسد. و این واقعاً به اهداف شما بستگی دارد. دوام به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله اینکه چقدر از آنها مراقبت می کنید، سلامت کلی شما، آرایش ژنتیکی بدن و تمیز کردن روزانه ایمپلنت های دندانی.

     

    آدرینا نیکان
    چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 18:43
    بازدید : 210

    مانند دندانهای طبیعی شما، کاشت دندان از معاینات منظم دندان استفاده می کند. اگر می خواهید ایمپلنت ها و پروتزهای ایمپلنت شما دوام داشته باشد، به طور منظم برنامه معاینه دندانپزشکی خود را نگه دارید، و هر شش ماه یکبار به دندانپزشک خود مراجعه کنید. این امکان را به ما می دهد تا مشکلات کوچک دندان را از بین ببریم و به ما این امکان را می دهد قبل از جدی شدن مشکلات مربوط به پروتز یا ایمپلنت، آنها را شناسایی کنیم.

     

     

    آدرینا نیکان
    سه شنبه 5 شهريور 1398 - 17:52
    بازدید : 229

    کاشت ایمپلنت دندان خوب ظاهر طبیعی جایگزین دندانهای متعدد، اگر بیش از یک دندان از دست داده باشید، در کلینیک دندانپزشکی شرق تهران تعدادی گزینه وجود دارد. در بعضی موارد، یک ایمپلنت منفرد می تواند از دو دندان جایگزین پشتیبانی کند، یا در صورت داشتن چندین دندان از دست رفته، دو ایمپلنت می توانند از یک پل ثابت پشتیبانی کنند. یک پل یک راه حل طولانی و با ظاهر طبیعی است که به حفظ سلامتی بقیه دندان ها و فک شما کمک می کند.

    کاشت ایمپلنت خوب با ظاهر طبیعی جایگزین دندانهای متعدد

    آدرینا نیکان
    دوشنبه 4 شهريور 1398 - 17:20
    بازدید : 224

    کاشت ایمپلنت دندان استفاده از آنتی بیوتیک کوتاه مدت تک دوز، چندین مطالعه بالینی وجود دارد. که در بررسی های سیستماتیک خلاصه شده است که نشان می دهد استفاده از آنتی بیوتیک های پیشگیری کننده در هنگام قرار دادن ایمپلنت دندانی خطر نارسایی کاشت را کاهش می دهد. به عنوان مثال، هیچ یک از مطالعات کنترل شده تصادفی شامل یک متاآنالیز اخیر اثر مفید آماری پیشگیری کننده آنتی بیوتیکی را بر روی خود نشان نداده است.

    آدرینا نیکان
    يکشنبه 3 شهريور 1398 - 18:55
    بازدید : 222

    مزایا کاشت ایمپلنت دندان یک روزه نوین، ایمپلنت های سطحی فعال : ایمپلنت ها با پوشش سطحی شیمیایی خاص که باعث سریعترشدن روند ادغام ایمپلنت دندان با لثه می شود. 3 نوع پروتز و ایمپلنت دندانی وجود دارد: روش معمول، کاشت ایمپلنت دندان فوری، کاشت ایمپلنت دندان یک روزه، موارد ایمپلنت دندان یک روزه انتخابی است. در ناحیه کاشت برای جایگذاری ایمپلنت دندان یک روزه نباید عفونت ایجاد شود و مقدار استخوان در ناحیه فک و لثه برای کاشت ایمپلنت دندان و حمایت از دندان باید کافی باشد.

    آدرینا نیکان
    شنبه 2 شهريور 1398 - 14:55
    بازدید : 214

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 114
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه